lauantai 10. marraskuuta 2012

PERKELE !!!


... TEIN LAPASET JUMALAUTA !!!


Töissä olen tehnyt tilaustyönä söpöjä siililapasia. Ruskeita pikku söpöläisiä, mustine silmineen ja nenuineen (niitä on myös tarvikepaketteina). Se vaan ei mene minun pirrasta läpi..
Tunnustan, että alottaessa tämän piti olla vihreällä- ja heijastinlangalla silmitelty kissa. Mutta vaikka minä sille korvatkin väsäsin, niin silti siitä tuli väkisinkin siili. Ja mikäs muu kuin kiroileva siili :D

Eikä tartte s**tana päälle ajaa, silmät on heijastinlankaa!!!!









9 kommenttia:

  1. no jestas kun täällä sadatellaan... :) Söpöltä se kuitenkin näyttää...

    VastaaPoista
  2. Heippa!

    Laitan tänne tervehdykseni, sillä sinun blogisi kautta toimittaja Turun Sanomista löysi Leo-löytontun ja aikoo käyttää tuotetta kuvauksissaan, juttu ilmestyy joulukuussa, kiitokset Leo-kuvista ja miellyttävien käyttökokemusten jakamisesta täällä blogissasi!
    Terkuin, Johanna, Keramiikkapaja Savilla, www.savilla.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Johanna!

      Olipa mukava kuulla!!!!!

      Ja täältä löytyy ahkera Leo-löylytonttu
      http://puuhaa.blogspot.fi/2011/04/kevatsiivous.html

      Poista
  3. Mulla olisi sinulle muistelu hommia miun blogissa..käyhän kurkkaamassa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä olikin ihan mieluisa muistelujuttu, palailen asiaan :)

      Poista
  4. oon nähnyt paljon siililapsia, mutta koskaan ennen en oo älynnyt, et näähän ois ihan huippulahja miehen veljelle, jonka on itsekin melkein kuin kiroileva siili :D ihan huiput! :)

    VastaaPoista