torstai 9. lokakuuta 2014

Voi nääs nääs


-Tuus Kaija, oma kisuliini, katsomaan mitä mää olen sulle kaupunkireissultani tuanu nääs tulijaisiks!


-Olen mää sua Heikki niin varronnutkin, nääs. Tertin Martin fasaaninrintaa olen täällä tuntikausia ihan sua varten keitellyt nääs.


-Sus siunaamalla, oleks sää nääs Tertin Martin fasaania ihan mua varten keitellyt. Voi nääs nääs nääs.. Olet sää sellanen luppana.
Mutta katos sää nääs mitä mää sua varten olen tuanu reissultani.

-Voi helevetti mikä risu, näkeekö tuota ees silmillään!! Anna olla viimenen kerta kun tänne kämppään tollasta tikkua raahaat!!

-Jaa risu nääs, tää on orkkidea!! Ja ei sulle nääs ikinä mikään kelpaa senkin tynnyri. Kyllä mää nääs tästä lähren risuineni!!

-Lähre! Mene nääs sinne Hämeenpuistoon poimimaan kämmekkäitäs jollei sulla muuta tekemistä o. NÄÄS!!


-Voi nääs nääs tätä mun luonnettani. Hyväähän se Heikki vaan tarkottaa.. Voi nääs nääs..


-Jaaha, nääs naapurin Heikki tuli nääs kotio..


-Ja lähti jaloin nääs..



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti