tiistai 6. joulukuuta 2011

Hellou..

I´m back!!


Kuva täältä


Tulin sunnuntain joulumyyjäisten jälkeen tsekkaamaan blogini. Kommentit ja kenties kirjoittelemaan.. Kauhukseni huomasin, etten pääse blogiini taikka sähköpostiini. Google väitti minua alle 13 vuotiaaksi!! Minä! Yli nelikymppinen, kolmen lapsosen äiti! Piti lähettää valokuva ajokortista ennen kuin saisin tilini takaisin. Tämä kesti hermojaraastavat kaksi päivää!!!
Miksi asiaa ei voitu tiedustella minulta ENNEN tilin sulkemista... Tätä kyselin myös sepustuksessa, jonka postitin toisesta sähköpostiosoitteesta googlelle. Kokeilin montaa osoitetta kunnes googlen security osaston osoite natsasi  :D Jos siellä se mitenkään noteerataan, niin heillä on kova suomentaminen raivoisassa noin kolmekymmentäsivuisessa Turun- ja savonmurteen sekamelskassa...

Tänä aikana kerkesin nähdä painajaisia ja kokea vierotusoireita. Ja pohtia miten riippuvaiseksi olen netistä tullut. Täällähän on yksi minuuteni osanen, hippunen siitä. Kaikki huuhailuni kirjattuna. Eihän minulla niistä ole muutoin kuin valokuvat koneella ja tikulla... Kyllä on julmaa viedä bloggarilta blogi..
Eikä pelkästään omien tuotosten katoaminen, vaan olen blogiini koonnut paljon tietoa itselleni. Aamukahvilla luen blogipäivityksiä, en lehteä. 
Positiivisena puolena voisin sanoa, että tuli mentyä ajoissa nukkumaan ja käytyä lenkillä. Muutoin olisin luultavasti tehnyt päivityksiä..

Nyt olen saanut huuhailuni takaisin ja jatkan puuhailuja. Juttua onkin kertynyt, kunhan ehdin kirjaamaan ja kuvittamaan :) Don´t worry, happy ending

Mukavaa itsepäisyyden loppuiltaa kaikille.








2 kommenttia:

  1. Kumma miten tämä netti tekee ihmisestä hermostuneen hätähousun, enne oli asioita, joiden hoitamiseen meni kuukausia, esim kirje Australiaan ja vastauksen saaminen, nyt pitää saada HETI yhteys, tai hiat palaa ja käämit käryää

    VastaaPoista
  2. Sanoppa muuta!!! Joskus sitä joutui jonottamaan, että pääsee maksamaan laskunsa...

    VastaaPoista