maanantai 11. maaliskuuta 2013

Mummin pitsiverhot


Minun mummut eivät ole enää elossa, mutta mukavien muistojen lisäksi minulla on molemmilta mummuilta jääneitä virkkauksia.
Valmiita verhoja ja osapalasia. Tyynynpäällisiä, pieniä pöytäliinoja... Osapalasia hyödynsin nähin verhoihin.


Verhoja olen ostellut kirppiksiltä sillointällöin jos sattuu halvalla saamaan ;)


Tämä valkoinen kangas oli neulojakatkovanraastavaa ommeltavaa! Paksuja kohtia ja ohuenohuita. Mutta otin sen silti koska rimmasi parhaimmin johtotähtenä oleviin neliöihin.
Ompelin energiaverhojen tyyliin verhon osat. Virkatut palat myös ompelin toisiinsa sekä verhoihin kiinni. Eipä siinä ollut sen enempää kuin höyrysilitys ja ripustus.
Näin mummi ja minä teimme verhot yhdessä.




Auringonkukkaverhot löytyy täältä.


Mummi ja minä.


Ukki ja mummi.

Olen suunnitellut yläkerran rappukäytävään valokuvakollaasia uusista, vanhoista ja vielä vanhemmista kuvista. Tuntuu vaan olevan melkoinen ijäisyysprojekti..




2 kommenttia:

  1. Aivan ihanat verhot ja superkivat nuo vanhemmat auringonkukat. Kiva, että löysin Tuunaus-tapahtuman kautta blogisi. Tyylisi viehättää minua. Tvetuloa vastavierailulle puno-sidos-silmukka blogiin :-)
    Ps. Liityin lukijaksesi, niin helpointa seurata ja palata myös vanhempiin juttuihisi. Tämän päivän hyvä löytö :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja tervetuloa!!
      Kävinkin jo pikaisesti kurkkaamassa. Kunhan aikataulu sallii istahdan lukemaan :)

      Poista