perjantai 20. maaliskuuta 2015

Vanerikotelosta yöpöydäksi

Nyt minä olen kade miehen yöpöydästä. Tunnustan.


Onki ihan itse idean netistä, oliskohan ollut Ikea hackersin sivut, en muista.. Kun ei yleensä juuri Ikeasta piittaa niin menin lähestulkoon sanattomaksi ja muistikin lähti.. ';D


Eli vaneriset lehtikotelot Ikea kaupasta. Ovat muuten aika nätit nuo liitokset.


Petsaus harmaalla pintaan ja ruuveilla seinään. Siinäpä se.




Helppo imuroida ;)


Kotelot olisi tietysti voinut laittaa samoinpäin, mutta minun oli pakko vimpauttaa ne noin.




Oli virkistävän helppo ja edullinen uuden tuunaus!


Täältä löytyy MINUN yöpöytä ;)

7 kommenttia:

  1. Aivan mahtavaa!! Täähän vaan herättää lisääja lisää ideoita! Vielä kun Ikea-ostosten sijasta löytäisi tuollaiset käytettynä kirpparilta tai jonkun ylimäärävarastoinnista Tosi hyvä postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Vanerikoteloiden tuunausmahdollisuudet on loputtomat. Ne voi myös maalata tai päällystää decubal tekniikalla.. Tapettia, sarjakuvia, servettiä... Voi hyvät hyssykät ;D
      Kun noita sovittelin niin sain toiseenkin paikkaan idean pikkuhyllystä. Tai vaikka pistäisi vielä useampia allekkain.. Ja varsinkin jos onnistuisi löytämään kirpulta :)

      Poista
  2. Hienot on! Propsit isännälle ;)

    VastaaPoista
  3. Hauska idea! Tällaiset sopisi meidän ahtaaseen makkariin enemmän kuin hyvin kun ei tarvitsisi siivouksen tieltä siirrellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri tästä seikasta olen hyvin iloinen ja haluan oman yöpöytänikin jalattomana mallina.

      Poista