sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Rumputuoli

Tai oikeastaan virveli...


Jalat on vanhasta pikkupöydästä. Pöydän kansi tarvittiin muualle, joten jalat päätyivät jakkaraan..
Virveli on päätynyt lahjoituksena miehelle.
Ja kaikkensa antaneena; myös verhoilu on miehen vanhasta nahkatakista.. Eli pehmusteita, niittejä ym. ruuveja lukuunottamatta 100% kierrätetty!!


Jakkara on meillä tietsikkapöydän luona (ennenmuinoin niitä sanottiin kirjoituspöydiksi) ja on just sopivan korkuinen.


Muutamaa läiskää vois koettaa putsata.. Mutta toisaalta ne ei kyllä haittaa...

Mies sanoi että jakkara myydään :'(  vaikka minä olen kyllä tällä hetkellä hieman ajatusta vastaan.. Melkoisen mukava..

No, jos joku haluaa tarjota, niin voi laittaa minulle postia puuhaahuuhaa@gmail.com. Tarjota voi, mutta alle kuudenkympin (+lähetyskustannukset) jakkara ei täältä lähde.. Niih.. *niisk*



2 kommenttia:

  1. Apua, aivan ihana!! Voisin hyvin kuvitella omaan kotiin tai sitten entiselle rumpalipojalle veljelleni :)
    Tällä hetkellä mulla on itselläni mikkiständi vaateripustimena ja pianon X-jalat milloin kuivaajan ja milloin ripustimen sijaisena. Yksinkertaisempi musa-penkki syntyi kitaravahvarista.
    oispa huippua kun osaisi itsekin tehdä alusta loppuun asti tuollaisia hienouksia, kuten tässä :)

    Terkuin Inna

    iloavaielamaa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Inna :)

      Tuo penkki olisikin oiva lahja jollekin rumpalille.. Tosin minä toivon että penkki kotoutuu meille. On oikein mukava ja passaa meidänkin sisustukseen.

      Poista