perjantai 11. helmikuuta 2011

Naisen euro


Kuulin eilen uutisissa, että naisen euro on nykyään 0,81€.
Mutta tämähän on mahtavaa!
Päätimme, että tästä lähtien minä käyn tekemässä kaikki ostokset. Onhan siinä selvä säästö. Jos ostokset maksaa 20,00€ niin minun naisen euroillani se tekee vain 16,20€!! Jihuu!
Pitää nyt vain miettiä, että muuttuuko ne miehen rahat minun lompakossani naisen euroiksi. Jos ne on jotenkin merkittyjä, niin voi kaupassa tulla hankaluuksia..

Täytyykin mennä pankkiin kysymään, että mitä peliä tämä on?!?!?!?! Veloitatte minun lainastani erittäin miehisiä euroja..

Entäs töissä? Maksetaanko palkka työntekijän vai työnantajan eurojen mukaan?

Entäs kun minä myyn jotain? Laitan vaikka kirppispöydän. On varmaan helpompaa laskea etukäteen hinnat valmiiksi miehille ja naisille? Minun laskupäällä jää muuten rätnätessä tavarat myymättä.
Ja mistä minä voin tietää, ettei isäntä ole käynyt valmiiksi katsomassa haluamansa villapipon ja laittanut sitten emännän asialle????

Entä lapsilisä? Millä perusteilla se maksetaan? Kumman vanhemman mukaan? Vai määräytyykö se lapsen mukaan... Jos minä menen ostamaan pojalleni vaatteita, kenenkä eurojen mukaan ne lasketaan? Mekot nyt on selvää kauraa...

Vai onko se naisen euro sama asia kuin köyhän lapsilisä?



J.K. Kuva ei ole omani, vaan jostain humoristisesta kiertosähköpostista.

2 kommenttia:

  1. Tulipa mieleeni, että euroon siirryttäessä käytössä oli kaksihintajärjestelmä ja esim. laivoilla se taitaa edelleen olla normikäytäntöä. Eli kassateknisestikin on toteutus täysin mahdollista...

    VastaaPoista
  2. Eikun kassoille vaatimaan oikeaa hinnoittelua.. ;)

    VastaaPoista